Київ допоможе Москві у проектуванні будівництва метро

Київ допоможе Москві у проектуванні будівництва метро

Під час робочого візиту голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова до Москви, який відбувся на початку тижня, було прийнято низку важливих партнерських рішень. Керівництво двох міст домовилось про співпрацю у будівництві московського метро.
В рамках реалізації попередніх домовленостей та з метою обговорення деталей співпраці, днями у Москві відбулась зустріч керівника `Дирекції будівництва метрополітену` КП `Київський метрополітен` Олександра Охотнікова та керівництва ВАТ `Московский метрострой`, ТОВ `ТрансИнжСтрой` та Тунельної Асоціації Росії.
За словами Олександра Охотнікова, сьогодні Москва має достатньо будівельних і технологічних потужностей, але при цьому існує потреба в розробці проектно-кошторисної документації. Зважаючи на це, `Дирекція будівництва метрополітену` запропонувала допомогу у розробці проекту будівництва московського метро. Для обговорення цього питання фахівці проектного інституту `Укрметротунельпроект` уже найближчими днями відвідають Москву.
`Сьогодні у Москві, за офіційними даними, проживає понад 10 мільйонів мешканців. Зареєстровано більш ніж 5,5 млн. автомобілів. І навіть при діючому метро, протяжність якого складає 300 км (а це 280 станцій метро), зараз транспортна інфраструктура міста дуже перевантажена. Тож чи не єдиним шляхом вирішення цієї проблеми є розширення мережі метрополітену і будівництва підземних тунелів та підземних автопаркінгів. Безперечно, такий досвід є дуже цікавим і актуальним і для Києва, адже ми маємо схожі проблеми. Переконаний, що вивчення московського досвіду буде дуже корисним для наших фахівців`, – зауважив директор `Дирекції будівництва метрополітену` КП `Київський метрополітен`.
Разом з тим, Київ планує переймати досвід Москви у будівництві транспортних підземних тунелів. Зокрема вже зараз у російській столиці ведеться будівництво унікального тунелю. Особливість його полягає в тому, що зведення об’єкту відбувається в районі досить щільної житлової забудови і ведеться під діючими тунелями метро. При цьому існуюча інфраструктура в зоні будівництва – автомагістраль, підземний пішохідний перехід, лінії метро, інженерні мережі – продовжують функціонувати у звичайному режимі. Крім того, будівництво проходить в умовах досить `складних` ґрунтів, а, як відомо, таку ж проблему має і Київ. Ще один цікавий проект, котрий вже реалізований у Москві (на масиві Сєрєбряний Бор) – тунелі, діаметром 14,2 м, в яких у 2 яруси одночасно рухаються автомобілі і потяги метро.
`Сьогодні однією із актуальних проблем, які турбують киян, є проблема заторів, тому для нас дуже цікавий досвід будівництва таких складних об’єктів, як Алабяно-Балтійський тунель. Перебуваючи у Москві із робочим візитом, я особисто ознайомився із технологією будівництва. Вона дозволяє проводити роботи, не порушуючи життєдіяльність міста і не створюючи додаткові незручності для мешканців`, – зазначив голова Київської міської адміністрації Олександр Попов.


http://www.kmu.gov.ua/
Ідентифікатор: 8696