Підсумки виставки KyivBuild-2016: на українському будівельному ринку з’явились позитивні тенденції
Premier Expo

Підсумки виставки KyivBuild-2016: на українському будівельному ринку з’явились позитивні тенденції

2-4 березня 2016 р. у Києві відбулась 20-а, ювілейна міжнародна будівельна виставка KyivBuild. Кількість учасників виставки склала 220 компаній з України, Німеччини, Іспанії, Азербайджану, Чехії, Польщі, Туреччини, Китаю і Тайваню. В рамках виставки представлені всі основні напрямки ринку – від будматеріалів та обладнання до ландшафтного дизайну. Кількість відвідувачів виставки склала понад 11 900 чоловік, що у 3 рази більше, ніж у минулому році.

Особливістю виставки KyivBuild 2016 стала більш чітка сегментація, котра відображала стан ринку, і в той же час, акцентувала увагу на найбільш актуальних напрямках, таких як коттеджне будівництво, енергоефективні технології, екобудівництво, та інших.

Основною подією ділової програми виставки став 1-й Національний з’їзд дистриб’юторів та виробників будівельних матеріалів, у роботі якого взяли участь представники Ради директорів Європейської Асоціації виробників і дистриб’юторів будматеріалів (UFEMAT) та представники найбільших українських виробників будматеріалів. Учасники з’їзду обговорили актуальні проблеми ринку та шляхи їх вирішення, у руслі посилення процесів євроінтеграції та руху українських товарів на ринки ЄС.

В цілому, у рамках ділової програми виставки пройшли конференції і семінари, в яких взяли участь понад 600 чоловік. Спеціальний сервіс «Байєрская програма», забезпечив можливість провести переговори зі співпраці у галузі закупок будівельної продукції. Виставку відвідали понад 100 байєрів з найбільших мереж магазинів, таких як Епіцентр, Будмен, Будмакс, Фоззі Груп, Олді.

У 2016 році на виставці KyivBuild вперше були організовані демо-зони, де відбулось понад 40 майстер-класів від провідних виробників та постачальників будматеріалів і технологій. Так, Асоціація покрівельників провела майстер-класи з укладання натуральної і сланцевої черепиці, а компанія «МЕТРОТАЙЛ УКРАЇНА» щодня проводила майстер-класи з укладання бетонної і композитної черепиці. Також відбулися майстер-класи з укладання цегли з розіграшем сертифікатів від ТМ Wienerberger, за нанесення декоративних покриттів від ТМ Tikkurila, а по нанесенню штукатурок - від ПБГ «Ковальська». Інтерес відвідувачів викликав краш-тест вікон VEKA.

Хороші результати показала програма Shuttle Bus - безкоштовний сервіс з доставки відвідувачів виставки з регіонів. Завдяки цій програмі, виставку KyivBuild відвідали понад 200 зацікавлених фахівців з Одеси, Запоріжжя, Львова, Дніпропетровська, Кривого Рогу, Полтави і Харкова: будівельники, покрівельники та архітектори.

«З одного боку, успішне проведення виставки є результатом правильної маркетингової політики оргкомітету, з іншого – підтвердженням позитивних тенденцій, що почали проявлятися на українському будівельному ринку», - відзначила Олена Кононенко, комерційний директор «Прем’єр Експо».

Також у рамках KyivBuild відбувся архітектурний огляд-конкурс «Премія Національної спілки архітекторів України», та всеукраїнський конкурс Inter*Year. В конкурсі взяли участь 79 робіт архітекторів з різних регіонів України та 1 робота з Санкт-Петербурга (РФ). Переможцями конкурсу, з врученням грошових премій і дипломів, стали 15 авторів у 5-и номінаціях, лауреатами конкурсу з врученням дипломів стали понад 40 авторів в 6-и номінаціях.

Багатьом відвідувачам виставки запам’ятались оригінальні експозиції: зона Trend Spacе, де були представлені останні новинки в оформленні внутрішнього простору приміщень, а також Галерея будівельного мистецтва – спеціальна демонстраційна зона, де було представлено понад 10 унікальних арт-об’єктів, виконаних із різноманітних будівельних матеріалів.

Традиційно, відбулася повномасштабна виставка інструменту, кріплення та садової техніки Intertool Kiev, а також експозиція великої будівельної техніки.

Виставка KyivBuild-2016 в черговий раз підтвердила репутацію найбільшої події на будівельному ринку України, що збирає тисячі професіоналів напередодні відкриття сезону та є ефективним майданчиком для пошуку нових партнерів, знайомства з новинками продукції та передовими технологіями.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 13383