BAU 2015: попит перевищує пропозицію
Фото: BAU.ua
Стенд компанії Baumit на BAU 2013

BAU 2015: попит перевищує пропозицію

Організатори міжнародної будівельної виставки BAU, яка проходить в Мюнхені раз на два роки, відзначають небувалий ажіотаж від експонентів за кордону. Так, майже за рік до початку виставки попит в деяких розділах настільки великий, що бажаючі вже формують черги. Повністю заповнені площі для фасадних систем і підлогових покриттів. За оцінках організаторів частка міжнародних експонентів в 2015 році складе рекордні 30%.
Як зазначив заступник директора бізнес-одиниці в Messe Munchen, Мірко Аренд, великий попит з боку компаній підкреслює інтернаціоналізацію заходу, однак має і негативні наслідки. Простір виставкових павільйонів знову буде щільно забудовано і компанії-учасники отримають менші площі, ніж вони хотіли. Вирішити проблему вдасться тільки до 2019 року, коли відкриються два нових залу, площею 20 000 м2.

В цілому, підготовка до виставки BAU 2015, яка пройде з 19 по 24 січня у Виставковому центрі Messe Munchen, йде на всіх порах. Визначено три ключові теми: енерго-та ресурсозберігаюча ефективність, будівлі і користувачі (поліпшення будівель та інтер'єрів з урахуванням потреб людини) і інтелектуальна урбанізація (комплексний підхід до міського планування, архітектурі і будівельним матеріалам і рішенням). Багато експонентів будуть формувати свої презентації для демонстрації рішень і послуг в рамках зазначених тем. Ці ключові питання розглянуть різні фахівці під різним кутом на форумах і конференціях.
Ідентифікатор: 12108