Ребрендинг НВП-Технологія

Герман Черніков 28 вересня 2015 р. о 10:28

Єдиний виробник піноскла в Україні компанія НВП "Технологія" в липні 2015 року провела масштабний ребрендинг.

Повна зміна візуальної ідентифікації та стилістики була проведена у зв'язку з активним виходом українського виробника піноскла на європейські ринки. Маркетологи компанії також акцентують увагу на тому, що Україна повинна виходити на світовий ринок зі своєю вітчизняною назвою продукту, саме тому, з липня компанія випускає піноскло під маркою PINOSKLO.

Новий стиль компанії підкреслює основні переваги піноскла перед іншими утеплювачами. Це екологічність, тобто повна безпека експлуатації утеплювача і неспричинення шкоди природі. Саме тому новий логотип компанії виконаний з використанням зеленого кольору всередині будинку і навколо нього.

"Ми впевнені, що проведений нами ребрендинг допоможе будівельним компаніям за кордоном відкрити для себе українського виробника піноскла, продукція якого буде конкурентна по якості, асортименту і ціні" - прокоментували в компанії.

Останні новини розділу