Світло, як маркетинговий інструмент

Олена Сердюк 26 лютого 2014 р. о 13:11

Світлодіодне освітлення завойовує нові ніші застосування. Так, на спеціалізованій виставці рітейлу Euroshop компанія «Philips» представила нову лінійку світлодіодних світильників для торгових мереж. У компанії портфоліо позиціонують не тільки як інструмент для маркетингу, а й як можливий навігатор і джерело інформації.

Для торгівлі продуктами розроблено рішення Light Recipe, яке налаштовує видимий спектр під певні види продуктів, наприклад: фрукти та овочі, м'ясні вироби або із борошна. Створюючи оптимальне освітлення і підкреслюючи свіжість продуктів, магазин підвищує продажі.
Більш цікавий принцип закладений в LED Rose. За словами фахівців цьому освітленню вдалося на 30 % сповільнити завітрювання свіжого м'яса на вітрині, яке є лише косметичною проблемою і не впливає на якість самого продукту. Відповідно м'ясо та м'ясні продукти довше зберігають презентабельний вигляд, що зменшує кількість відходів продуктів. Дані отримані в лабораторії Philips. Результати порівнювали з натрієвими лампами.

У компанії потурбувалися і про fashion-ритейл. Принцип той же - оптимізація видимого спектра.
CrispWhite передає кольори товарів без спотворень, Light Signatures дозволяє за допомогою освітлення розділити магазин на зони, а AmbiScene - рішення для примірочних. AmbiScene зможе продемонструвати як буде виглядати одяг при різному освітленні. Покупець в примірювальній вибирає різні варіанти освітлення: вулиця вдень і вночі, в приміщенні, на вечірці, а також світло сезонів року.

Останні новини розділу