Конкурсні програми: підсумки 2013 року

Різанович Мар'яна Валентинівна 7 лютого 2014 р. о 15:15

Компанія «РЕНОМЕ-партнер» (ТМ «ВІКНОВА») підсумувала результати конкурсних програм для дилерів за 2013 рік.
Згідно програми лояльності, що діє впродовж 3 років, понад 40 учасників отримали подарунки: фірмові чашки, парасолі, USB флеш-накопичувачі, рюкзаки, набори професійних інструментів та планшет.
Цінні подарунки - ноутбук, вологомір та лазерний рівень, - дістались переможцям у акції «1+1». За умовами останньої, кожен дилер та франчайзі, який при замовленні вікон надав перевагу фурнітурі Winkhaus Active-Pilot та профільній системі REHAU EURO-70, отримував додаткову знижку. А найактивніший – ще й приз!
На досягнутому у компанії не зупиняються!
Програму лояльності продовжено на 2014 рік. Отож, не зволікайте, накопичуйте бали, та вигравайте один із головних призів - стенд ТМ «ВІКНОВА» або ж фотоапарат!
Більше того, з 1 лютого оголошено фотоконкурс, у рамках якого, щомісяця суперподарунки шукатимуть активних і працьовитих дилерів!

Останні новини розділу