Компанія «Нові вікна» здобули перемогу в проекті «Народний бренд 2013»

Камнєв Андрій Борисович 20 січня 2014 р. о 13:58

Народне визнання є найкращим підтвердженням довіри споживачів та безперечної якості товарів та послуг, які пропонує будь-який бізнес. Тож диплом проекту «Народний бренд року» - один з найцінніших здобутків для вітчизняних компаній.

Вже традиційно наприкінці кожного року Медіа Корпорація «RIA» проводить акцію «Народний бренд», під час якої визначає кращих виробників товарів і послуг. Переможців конкурсу обирають самі споживачі - мешканці Житомира, Вінниці, Тернополя та Хмельницького.

У 201З році, як і в минулі роки, найкращі бренди та підприємства міста Житомира визначалися методом підрахунку голосів: відповідно, почесні звання «Народних брендів року» отримали ті, кого підтримали жителі міста. Більше того, споживачі самостійно обирали претендентів на таке високе звання, адже саме вони вказували в анкеті для голосування назву магазину, фірми чи сервісу, які вважали найкращим у визначеній номінації.
Протягом жовтня-листопада 2013 року тривало голосування читачів через редакції Медіа Корпорації «RIA», проголосувати можна було й в режимі реального часу на сайті агентства.
На початку нового року стали відомі імена переможців проекту.

У 2013 році компанія «Нові вікна» не лише підтвердила звання Народного бренду, яке вона здобула в минулому році, а й перевершила свої попередні досягнення. Отже, за результатами народного голосування «Нові вікна» здобули перемогу в проекті «Народний бренд 2013» в номінації «Вікна (виготовлення, продаж)».

Останні новини розділу