Компанія «Нові вікна» здобула звання «Народного бренду - 2012»

Камнєв Андрій Борисович 5 березня 2013 р. о 09:25

Наприкінці кожного року Медіа Корпорація «RIA» проводить акцію «Народний бренд» - конкурс серед виробників товарів і послуг, переможців якого визначають самі споживачі Житомира, Вінниці, Тернополя та Хмельницького.

У 2012 році найкращі бренди та підприємства міста Житомира визначалися методом підрахунку голосів: відповідно, почесне звання «Народний бренд року» отримали ті, кого підтримала більшість житомирян. Крім того, кількість претендентів у кожній номінації теж визначали споживачі, оскільки самостійно записували в анкеті на голосування магазин, фірму, сервіс тощо.

Протягом жовтня-листопада 2012 року тривало голосування читачів через редакції Медіа Корпорації «RIA», проголосувати можна було й в режимі он-лайн на сайті агентства.

За результатами такого народного голосування компанія «Нові вікна» посіла почесне 2-ге місце в номінації «Вікна, виготовлення, встановлення, продаж».

«Тільки довіра споживачів визначає затребуваність будь-якого бренду, тому виробник повинен працювати так, щоб бути гідним довіри своїх клієнтів», - відмічають у компанії та дякують житомирянам за почесне звання.

Останні новини розділу