День клієнта на заводі `Метали і полімери`

Метали і полімери 3 лютого 2012 р. о 14:12

Представники 32 компаній-виробників металопрофілю та інших виробів з пофарбованої холоднокатаної сталі зібралися в Алчевську підвести підсумки 2011 року та обговорити стратегію співпраці на наступний рік.

Департамент продажів і забезпечення виробництва ТОВ `Метали і полімери` організував зустріч з покупцями і партнерами компанії, щоб надати їм вичерпну інформацію про специфіку виробництва металу з полімерним покриттям і нових продуктах, пропонованих компанією, ринкової стратегії і плани на майбутнє. Гості відвідали виробничий комплекс, де головний технолог Костянтин Лукін і директор з виробництва Едуард Харахордін познайомили їх з технологічним процесом і відповіли на всі запитання. Потім спілкування продовжилося в невимушеній обстановці - гості були запрошені на вечерю. Їх вітав президент компанії Володимир Рисухін. Комерційний директор компанії `Метали і полімери` Євген Козлов розповів про підсумки роботи в поточному році і про перспективи на наступний рік. Так, підприємство має намір випускати щомісяця 6 тис. тонн прокату з полімерним покриттям (включаючи знову освоєний матовий поліестер) - це повне завантаження лінії. Друга стратегічна задача, що стоїть перед компанією, - не менше 40% продукції поставляти на експорт. Планується відновлення роботи лінії оцинкування. Особливий інтерес гостей викликала інформація про розширення асортименту кольорів, типорозмірів і покриттів - PVDF, PVC (пластизол) і односторонній поліестер.
- Наша позиція залишається незмінною - компанія `МІП` виробляє виключно якісний продукт, дає на нього 10 років гарантії і відповідає за даними зобов`язаннями, - зазначив Козлов. - Незважаючи на не зовсім сприятливу для нас цінову ситуацію, враховуючи засилля дешевого неякісного металу з Китаю, ми віримо в те, що наша стратегія правильна. Для кінцевого споживача важливий якийсь розумний компроміс між ціною і якістю продукції. У поєднанні з наданим професійним сервісом він дає компанії всі шанси для того, щоб рішення клієнтів складалося на нашу користь.

Професійний сервіс - це не просто турбота про споживача, а й турбота про імідж компанії, зростання її популярності серед можливих споживачів. Головні принципи - чесність, чуйність, задоволення запитів споживача, який стає мотивованим клієнтом, консультантом, який бачив виробництво на власні очі, знає про продукцію все: від характеристик до ціни і гарантій, впевнений в ній і має власний позитивний досвід її застосування, тому може охарактеризувати продукт `Метали і полімери` в своєму колі з найкращого боку, залучаючи таким чином нових споживачів
- Географія компаній, які співпрацюють з нами, досить велика: від заходу до сходу країни, - розповіла менеджер з комерційної діяльності Марина Карапетян. - Ми співпрацюємо як з великими переробниками, так і з представниками середнього сегмента ринку. За підсумками року було прийнято рішення відзначити наших партнерів в 12 номінаціях:
- Донецький завод профілювання `Еліпс` - в номінації `Хранитель традицій`;
- `Схід-профіль` - в номінації `Золотий фонд`;
- `Лугпромхолод` - в номінації `Стійкий потенціал року`;
- `Прушиньскі` - в номінації `Лідер змін`;
- `Булат-профіль` - в номінації `Перспектива року`;
- `Прокат-сервіс` - в номінації `Позитив року`;
- `Індастрі` - в номінації `Еколог року`;
- `Спецметалл` - в номінації `Палітра року`;
- `Альбатрос` - в номінації `Вищий пілотаж`;
- `Хомстіл` - в номінації `Двигун року`;
- `Альфа-профіль` - в номінації `Стабільність року`;
- `Профнастил` - в номінації `Необмежений ресурс`.

На думку генерального директора компанії `Метали і полімери` Ірини Бегичева, День клієнта вдався.
- Така форма роботи з покупцями є дуже корисною для обох сторін: для виробника і для гостей, - впевнена вона. - Хоча б тому, що ми почули думку людей, які є нашими провідниками на будівельному ринку. Ми не працюємо з кінцевим споживачем, який безпосередньо прикрашає свій дах нашим продуктом, але хочемо знати, чого він хоче, про що мріє. Адже споживач - найважливіша персона в світі. Всі ми є споживачами того чи іншого продукту. Тому однаково важливо вислухати і подяки, і претензії (зокрема, до якості підкату, які нам доведеться вирішувати з нашими постачальниками). Наносячи своє маркування, виробники профілю залишають і нашу, щоб споживач чітко знав, на якому етапі до кого звертатися з питань якості. А так як ми позиціонуємо себе як підприємство з високою маркою якості, це дуже корисно з одного боку і дуже відповідально з іншого. Наші гості однозначно висловилися за подальший розвиток такої форми співпраці, за спілкування, зміна місць проведення і організаторів / спонсорів таких зустрічей.

Останні новини розділу