Нові ідеї і технології на Міжнародній виставці ефективних рішень будівництва Comfort House!
COMFORT HOUSE. 2013

Нові ідеї і технології на Міжнародній виставці ефективних рішень будівництва Comfort House!

17-20 вересня 2014 року в ВЦ КиївЕкспоПлаза відбулася спеціалізована будівельна виставка Comfort House. Цього року експозиція була об'єднана з виставками «Будівництво та архітектура» і «Дерев'яний дім» та представила весь комплекс процесів будівництва та облаштування багатофункціонального і комфортного житла.
Виставку цього року відвідало близько 8000 осіб, серед яких дизайнери, архітектори, декоратори, виконроби, приватні забудовники, фахівці з продажу та маркетингу. «Виставка була дуже ефективною: багато людей зацікавилося нашою продукцією, серед яких дилери будівельних компаній, постачальники, транспортні компанії. Надійшло дуже багато замовлень. Також ми плануємо участь у весняній виставці INTERBUILDEXPO, до якої готуємо нові розробки», - поділився враженнями про виставку менеджер компанії Термокерамика Микита Рябухін.

Протягом чотирьох днів роботи виставки відвідувачі могли дізнатися про деталі будівництва, що зацікавили, про нові технології та останні тенденції в даній сфері. Також вони мали можливість підібрати потрібні матеріали, порівняти різні варіанти, отримати консультацію і вибрати краще для втілення свого проекту або облаштування готового будинку. Представники компаній відвідали виставку з метою знайти нових партнерів, налагодити корисні контакти і оцінити роботу конкурентів.
Керівник виставки Пєтухов А.В .: «Комфортний будинок - це мрія кожної людини, яка прагне жити в красивому, затишному будинку, який відповідав би всім його вимогам, і, в той же час, мав власний стиль. І сьогодні, досить актуальним є питання будівництва та облаштування такого житла. Comfort House - це місце, де кожен відвідувач може знайти потрібне рішення для втілення своїх ідей.
Виставка орієнтована на поточні запити цільової аудиторії. Вона надала бізнес-можливості в форматі b2b для постачальників матеріалів і технологій, архітекторів і проектувальників, інвесторів і забудовників, дизайнерів та виробників, а також цікаві пропозиції для приватних забудовників».

Бізнес-програма виставки була сформована з урахуванням актуальних питань часу. Заходи програми дали можливість фахівцям поглиблено вивчити актуальні питання будівництва та експлуатації будинків згідно новим екологічним і технологічним стандартам».

Традиційною складовою виставки є цікава бізнес-програма, що включає лекції та семінари на актуальні для галузі теми. Ряд проведених заходів дозволив учасникам поповнити свої знання, занурившись в професійне середовище і вийти на рівень дискусії з фахівцями.

Заходи були організовані у співпраці з партнерами виставки: журналом «Приватний будинок», компанією KNAUF (ДП КНАУФ Маркетинг), компанією «Архиматика», «Центром продажу проектів» ®, журналом NM House, а також компаніями-учасниками виставки.

Так, в рамках COMFORT HOUSE відбулася прес-конференція, присвячена старту другого всеукраїнського конкурсу «Архітектурна премія «АрхіХіт».
Задача Конкурсу - виявлення тенденцій ревалоризації міського середовища, вибір кращих проектів та заохочення архітекторів, що розвивають середовищний підхід у проектуванні. До конкурсу 2015 увазі конкурсантів запропонували два українських міста - Львів та Золочів, історичні квартали яких стануть об'єктом реконструкції з метою створення рекреаційно-туристичного центру. Конкурсні проекти-концепції можуть стати основою реальних пропозицій для інвесторів.
Організатором конкурсу виступає Київський міжнародний контрактовий ярмарок; співорганізаторами - Національна спілка архітекторів України, редакція журналу А+С і фірми-партнери - Ондулін Будівельні Матеріали, Kerama Marazzi.
Зі стартом конкурсу учасників конференції привітав представник компанії-організатора виставок Comfort House і InterBuildExpo Андрій Пєтухов, а також запросив взяти участь в конкурсі 2015: «Сьогодні ми оголошуємо старт конкурсу Архіхіт і хочемо запросити до участі професіоналів, які цікавляться просуванням своїх робіт і підвищенням пізнаваності власного бренду на загальнодержавному рівні».
У прес-конференції взяли участь представники компаній-співорганізаторів конкурсу: Віталій Ломакін - директор компанії Ондулін Будівельні Матеріали, Віталій Кубай - комерційний директор компанії Kerama Marazzi, Бріс Єрофалов - головний редактор журналу А+С, Олександр Барановський - Національна спілка архітекторів України. До складу професійного журі увійдуть, крім керівництва компаній «Ондулін «Будівельні матеріали»,«Керама Марацці», Національної спілки архітекторів України, журналу А+С і ТОВ «КМКЯ», представники Львівської організації НСАУ. Фінал конкурсу з оголошенням та нагородженням переможців проходитиме на виставці «InterBuildExpo» в м.Києві з 25 по 28 березня 2015 року.

ФОРУМ-ПРАКТИКУМ «ПРИВАТНИЙ БУДИНОК» - щорічний захід в рамках міжнародної виставки COMFORT HOUSE, що піднімає питання, які цікавлять як фахівців галузі, так і приватних забудовників.
Сьогодні енергоефективне будівництво - це світова тенденція, що в першу чергу передбачає впровадження нових технологій і будівельних матеріалів. Регулярне підвищення цін на електроенергію робить питання поліпшення енергоефективності будівель і зниження енергоспоживання особливо актуальним.
Завдяки форуму-практикуму «ПРИВАТНИЙ БУДИНОК», відвідувачі будівельної виставки COMFORT HOUSE отримали відповідь на питання: як знизити експлуатаційні витрати ресурсів та енергії, зберігши при цьому високу якість і комфорт життя.
Організатори: журнал «Приватний будинок» (ВД «Едіпресс Україна»), ТОВ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок». Генеральний партнер: компанія KNAUF (ДП КНАУФ Маркетинг).
Великий інтерес у фахівців викликав майстер-клас компанії «Архиматика» «ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПРОЕКТУВАННЯ (BIM)». На прикладі будівництва ТРЦ «Республіка» була продемонстрована налагоджена технологія проектування з застосуванням новітніх BIM технологій. Завдяки такій технології можливо в найкоротші терміни отримати точну модель будівлі, включаючи всі інженерні комунікації, ще на первинному етапі, що дозволяє всім учасникам проекту - інвестору, замовнику, підряднику, архітектору, інженеру - побачити всі аспекти майбутньої будівлі, забезпечує їх повної і достовірної інформацією, полегшує її сприйняття, що сприяє прийняттю правильних рішень і реалізації об'єкта в найкоротші терміни.

Головні складові експозиції COMFORT HOUSE:
- Продаж проектів і готових об'єктів нерухомості
- Будівельні конструкції
- Покрівельні матеріали
- Екологічно безпечні матеріали і напівфабрикати
- Системи автоматизації, управління і вимірювання
- Проектування
- Альтернативні джерела енергії
- Вентильовані фасади
- Засоби захисту деревини, зовнішня і внутрішня обробка
- Дизайн, будівництво та проектування додому з дерева та багато іншого.

Заходи представили основні тенденції в будівництві та архітектурі. У нинішньому сезоні - це екобудівництво та енергоефективні технології. Саме ці напрямки активно впроваджуються в будівництво і стають особливо актуальними в світі. Усвідомлення перспектив ринку дозволяє вийти в лідери галузі, запропонувавши покупцеві саме те, що відповідає запитам сучасного суспільства і перспективам майбутнього.

Як ніколи актуально в цьому році стоїть питання альтернативи газовому опаленню. Так великим інтересом у відвідувачів користувалася продукція компанії «Без газу», яка представила на виставці твердопаливні котли, як великі для промислового виробництва, так і маленькі для приватного споживача: «Я думаю, що наш стенд був на цій виставці одним з найбільш відвідуваних, часом був дуже приємний для нас ажіотаж. Сподіваюся, що це виллється ще в якісь фінансові результати. Був живий інтерес до нашої продукції, адже побоювання з приводу того, як ми переживемо цю зиму, зрозумілі і нам, і нашим відвідувачам »- поділилася своїми враженнями про участь директор компанії Голубчик Тамара Олександрівна.
Багатьом відвідувачам були цікаві пілетні каміни і пілетні котли від компанії СП «Ексклюзив». Пілетна технологія заснована на пресуванні натурального дерева. Детально про продукцію компанії розповів архітектор Андрій Прокопів: «Спектр послуг компанії досить широкий, але основний продукт, який ми представили на виставці - це дров'яні каміни, пілетні каміни і пілетні котли, опалювальне обладнання. Компанія займається проектуванням, будівництвом, повна комплектація під ключ. Є достатньо великий попит на нашу продукцію, тут на виставці багато цікавляться нею».
Своїми враженнями від виставки поділилися й інші її учасники:
Андрій Онищенко, компанія Interstone: «На виставці ми представляємо кварцові плити польської компанії Laminam, які виробляються в Італії. Ми не здивовані великому інтересу до нашого стенду, так як це перша виставка в Києві, на якій ми представляємо дану продукцію. До цього вже впродовж п'яти років ми успішно продаємо даний вид продукції на території Європи, зокрема у Польщі, Латвії, Естонії. Цього року ми вперше представили даний вид продукції на виставці в Мінську і ось тепер в Києві. Радує великий інтерес відвідувачів до нашого стенду, так як наш продукт є продуктом XXI століття. У ньому дуже зацікавлені дизайнери, так як у нас на сьогоднішній день доступно більше ста кольорів і фактур, і ми не зупиняємося на досягнутому».
Вадим Буйницький, компанія «Канадський дім»: «Наша компанія займається проектуванням, монтажем і виробництвом панельно-каркасних будинків і споруд. Такі будинки швидкобудуюємі, теплі, міцні, з екологічних матеріалів. Нові будинки із серії lounge і smart, які ми представили на цій виставці - дуже актуальні. За попередніми результатами виставки, можу сказати, що є потенційні клієнти, є навіть клієнти, які вже мають готовий проект для реалізації».

Формат виставки COMFORT HOUSE дав учасникам максимальні можливості для просування свого товару на ринок, презентації новинок, а відвідувачам дозволив правильно розпорядитися своїм часом для пошуку необхідних товарів і послуг.

25-28 березня 2015 пройде міжнародний форум будівельних матеріалів та технологій INTERBUILDEXPO 2015 - виставкова подія для професіоналів будівельної галузі.

Запрошуємо взяти участь!
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 12380