«Єврофасад» провів ребрендинг

Брендингова компанія Brand System провела ребрендинг компанії «Єврофасад» - одного з лідерів українського ринку у виробництві ПВХ-профілю і постачання матеріалів для виготовлення вікон та інших світлопрозорих конструкцій. Мета ребрендінгу - модернізація бренду, його актуалізація в сучасних ринкових реаліях, стимулювання споживацького ставлення до нього, створення довгострокової позитивної тенденції зростання бренду на віконному ринку України.

Візуалізація принципів ребрендингу компанії «Єврофасад» супроводжувалась рестайлингом візуальних ідентифікаторів бренду. Brand System розробила нове ім`я компанії - «ЕF», внесла зміни в дизайн бренду. Був проведений рестайлінг логотипу, фірмового стилю, сайту та інших атрибутів бренду. Розпочато роботи з PR-супроводження ребрендингу та ретрансляції оновленого бренду «ЕF».
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 8824