`Укрзалізниця` взялась за вокзали до 2012 року

`Укрзалізниця` взялась за вокзали до 2012 року

У 2011 році `Укрзалізниця` планує модернізувати до Євро-2012 вокзали у приймаючих містах. Згідно з проектами, вітчизняні вокзали перетворяться на багатофункціональні вокзальні комплекси, які дозволяють надавати пасажирам додаткові послуги, крім самого перевезення, завдяки будівництву готелів, паркінгів, розважальних центрів і т.д.

Особливе значення в рамках підготовки до Євро-2012 має створення багатофункціональних вокзальних комплексів у Києві й Донецьку. Минулого року власними силами Донецької залізниці здійснювалися роботи з реконструкції вокзального комплексу станції `Донецьк`, а Південно-Західна залізниця вела роботи із залучення інвесторів для фінансування робіт із завершення будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції `Дарниця`.

Орієнтовна вартість проекту реконструкції існуючого вокзального комплексу станції `Донецьк` становить близько 980 млн грн. Модернізація цього вокзалу дозволить майже втричі збільшити його пропускну здатність. Орієнтовна вартість завершення будівництва другої черги вокзального комплексу станції `Дарниця` в м. Києві становить майже 3,7 млрд грн, які планується залучити за рахунок інвестиційних ресурсів. У майбутньому проект дозволить раціонально розподілити пасажирські потоки і обслуговувати потяги між ст. `Київ-Пасажирський` і ст. `Дарниця` в умовах великого напливу туристів під час Євро-2012, коли пасажирооборот Київського ж / д вузла зросте, за різними оцінками, на 6-8 млн осіб.

`Укрзалізниця` працює і над підвищенням рівня сервісу для пасажирів. Так, з кінця 2008 року впроваджується система продажу квитків через Інтернет. Електронний квиток в експериментальному режимі було випробувано на полігоні Придніпровської залізниці в поїзді № 79/80 `Дніпропетровськ-Київ`. Технологія продажу квитків передбачає самостійне оформлення пасажиром проїзних документів через Інтернет з оплатою повної вартості проїзду платіжною карткою та роздруківкою посадкового документа на звичайному папері. Посадковий документ розпізнається провідником вагона за допомогою зчитувача штрих-коду. Сьогодні стоїть завдання забезпечити кожного провідника подібним пристроєм.

http://ukraine2012.gov.ua/
Ідентифікатор: 8461